تنها

تا شقایق هست زندگی باید کرد

تنها

تا شقایق هست زندگی باید کرد

نوشته

عشق در لحظه ای پدید می آید ، دوست داشتن در امتداد زمان ، این اساسی ترین تفاوت میان عشق و دوست داشتن است .

*****
ای مرغ سحر عشق ز پروانه بیاموز کان سوخته را جان شد و آواز نیامد

این مدعیان در طلبش بی خبرانند کان را که خبر شد خبری باز نیامد

****
خوشبختی به کسانی روی می آورد که برای خوشبخت کردن دیگران می کوشند .

*****

محبت را به هیچ چیز تشبیه نتوان کرد زیرا که هیچ چیز دقیق تر و لطیف تر از محبت نیست.  (سمنون محب)

*****

عشق هرگز به رنگ تردید در نمی آید . (بوبن)

****

ایستاده مردن بهتر از زانو زده زیستن است .  (آلبرت کامو)

*****
اگر کسی ترا آنطور که میخواهی دوست ندارد، به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد. (مارکز)

*****

شما بدون تسلط بر خود نمی توانید فاتح دیگران باشید.  (کیم وو چون )

*****

عشق، افسر زندگی و سعادت جاودانی است. (گوته)

*****

 

دلم گرفته

خیلی دلم گرفته نمی دونم چرا ؟

من کنکوریم پارسال از این دیو نمی ترسیدم ولی امسال ...

شاید برای اینه که دوروبرم پر از آدمای که فقط حرف مفت میزنن آدمای که حسودن و چه قدر بده که یکی از اونها به هر طریق بخواد تو رو با حرفای بیخودیش آزار بده که اون یه نفر با من این کاروو می کنه و آزارم  میده آخه اونم امسال کنکوریه من همه رو دعا می کنم که به آرزوها و خواسته هاشون برسن برا خودمم دعا می کنم که به آرزو و خواسته ام برسم ، برا سلامتی و خوشبختی همه  و.... یه عالمه دعا های دیگه ولی از خدام خواسته ام که هرکی منو مسخره می کنه به جز آدمایی که از سر دلسوزی گاهی وقتا این کارو می کنن به روزگار من دچار کنه .

آخر کلام اینکه من به جز مامانم از هیچ کسی نخواسته ام که برای قبول شدنم دعا کنه ولی اینجا از همه شما هایی که بهم سر می زنین می خوام برام دعا کنین که تو شهر خودم کنکور سراسری قبول بشم