تنها

تا شقایق هست زندگی باید کرد

تنها

تا شقایق هست زندگی باید کرد

وقتی دلی

وقتی دلی برای دلی تنگ می شود
انگار پای عقربه ها لنگ می شود!
تکراریند پنجره ها و ستاره ها
خورشید بی درخشش و گل، سنگ می شود
پیغام آشنا که ندارند بلبلان
هر ساز و هر ترانه بد آهنگ می شود
احساس می کنی که زمین بی قواره است!
انگار هر وجب دو سه فرسنگ می شود!
باران بدون عاطفه خشکی می آورد
رنگین کمان یخ زده بی رنگ می شود
هر کس به جز عزیز دلت یک غریبه است
وقتی دلت برای دلی تنگ می شود!!!

کنکور

نمی دونم چرا ولی همیشه دیر به دیر آپ میکنم

امروز امدم بگم که یکی از قشنگترین آرزوهام خراب شد

خیلی وقت بود منتظر نتایج کنکور بودم

خوشبختانه قبول هم شدم اما نه تو رشته مورد علاقه ام همیشه تصورم این بود که بهش

می رسم اما خوب نشد دلم می خواست مهندسی معماری قبولبشم اما نشد و یه رشته ای قبول شدم که از هر سه گرایش پذیرش داره.

کاش معماری بود